måndag 29 mars 2010

Om ni undrar.

För alla er som undrar hur det gick igår, så kan jag berätta att det gick ganska så bra. Ellens flickor är fortfarande ganska så små och lite tunna i kroppen, de behöver få växa och muskla sig lite till. Astrid den lilla bruna fick jag visa och hon är verkligen en Ellen kopia, låter till och med likadant när hon springer, liksom frustar av glädje, öronen står rakt ut som en vingmutter, hon är så söt. En 1a i jukl och 5a i jukk inte så illa. Molly som är ännu mindre fick en 2a men hon kommer, behöver få lite mer kropp bara. Kropp har dock Ellen så det räcker och blir över, fick en 1a i jaktklassen men inget mer, lite för mycket kropp tyckte domaren och jag håller nog med men hon är husses hund!!!! Tish min lille prins har nu äntligen vuxit i sin kropp och knopp!! Sov som en sten i Mollys bur tills det var hans tur. Denna gång fick Lars visa honom, tänkte det skulle vara kul att se om han visade sig bättre med honom, inte för att han på något sätt är svår utan bara för att testa. Dessutom höll inte riktigt min rygg för kylan i bandy hallen och det hårda golvet. Får betala bra för det idag, ont som bara den! I alla fall så gick det över förväntan han blev 2a i öppen konkuransen med CK, ett av årets mål är nu uppnått. Att i alla fall få ett ck! och bli 2a av 16st snygga pojkar. Jag är så glad och Lars var jätte nöjd! Nu är det dags att åka till jobbet, bilder från utst kommer senare. Ha en bra dag, Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar