tisdag 13 april 2010

Dags igen?

Sonen dålig igen men inte lika illa denna gång. Ringde i morse till jobbet och var trött!!?? Vilken 15åring är inte det tidigt på morgonen? Men lät också ganska tät så jag ringde och sjukanmälde. Sen höll han på att skrämma hjärtat ur mig när jag kom hem, dörren låst ingen som svara när jag ropar!  mamman hinner tänka många hemska tankar innan hon sliter upp dörren till rummet och finner den lille gossen sött sovandes...kl 13.15!! Trodde han fått ett stort astma anfall och inte kunnat ringa mig... Han kunde inte förstå varför jag var så upprörd, ungar... Men han är tät och trött... Så det blir ingen hjärt-lung räddnings kurs för mig i kväll, dottern på skolläger och maken på jobb i Borås, vill inte riktigt lämna honom innan medicinen verkat ordentligt, ingen bra väg och ganska långt bort om han ringer, så jag får vara hemma.

Solen skiner men det är ganska kallt ute, blir nog ett träningspass med hunden i kväll här hemma. Hade tänkt ta med Tish när jag skulle på kurs, finns en fin sjö där så jag kunnat träna lite vatten efteråt, tji fick jag!

Ha nu en skön kväll, Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar