fredag 9 april 2010

Fredag!

facit 002

Fredag igen, jag gillar såna här korta veckor. Det borde helt klart införas flera såna i almanackan. Borde tas upp i årets löneförhandlingar, jag ligger gärna kvar på samma lön ett år till om man inför 4 dagars vecka!

Nu är i alla fall våran Ellen hemma igen efter att ha varit hos Lars några dagar, hon är parad med hunden på bilden,Miss Mallorys Love Affair. Vi väntar valpar i början av Juni. Om någon är intresserad av en valp är det bara att höra av sig.

Fick en skön sovmorgon idag,extra tid att greja här hemma. Vet inte riktigt vad det blir än men nåt ska jag nog hitta på.

Var en sväng till gymmet igår efter jobbet och tog väl kanske i lite för mycket, eller gjorde något nytt, för jag vaknade med ont i nacken och huvudet idag. Kanske dags för en vilodag ;)) Det visar i alla fall - på vågen nu, så jag är på rätt väg, bra mat och träning ger resultat.

Ha nu en härlig fredag, Helena.

1 kommentar:

  1. Önskar er lycka till!! så spännande att få följa..
    ha en underbar helg
    kram wivi

    SvaraRadera