onsdag 21 april 2010

Mitt i veckan!!

2050_1231varblommor0002Ja nu är det redan onsdag, mitt i veckan och jag slutade tidigt idag. Skönt att slippa stressa hem till hundarna med dåligt samvete.

Det är kallt här hos oss nu, vi har blivit bortskämda med fint och varmt ett tag nu. Men nu är det mössa på igen! Det blåser is vindar och idag haglar det.

Dagarna rullar på med fix och förberedelser, har varit på apoteket och handlat hibiskrub idag...blir dubbel duschar från söndag. Kommer att vara ren och rosa sen.. Var hos frissan igår och fick mig en ny snygg vårfrisyr, som jag är super nöjd med. Det är så skönt att fixa sånt innan operationen, sen tar det ett tag innan jag orkar ut bland folk. Och man känner sig lite piggare när man kan fixa till sig.

Ska till veterinären i kväll och vaccinera hundarna, det är drop- in och perfekt när man jobbar heltid.  Inte för att jag har någon större lust att ge mig ut igen, skulle helst av allt vilja krypa under filten med en bra bok och en påse godis men det är bara att hugga i igen.

Har lyckats dra på mig en förkylning nu lagom till operationen. Super trött och ont i huvudet men den går nog över ;) Inget kan stoppa mig nu, mer än ett brev men det vill jag inte tänka på nu!

Ha en skön kväll, Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar