torsdag 27 oktober 2011

Tunga dagar!

IMGP3332
Det kommer dagar då jag sätts på prov, kan man säga. Jag har under detta år lärt mig så mycket om mig själv och hur jag fungerar. Det är oerhört lärorikt och intressant, att komma underfund med vad som styr mina reaktioner på olika saker, känslor och mitt sätt att hantera händelser. Jag tycker väl själv att det går för sakta och det händer ingenting, det är tråkigt och ganska så meningslöst ibland men så händer det något, något som gör att jag använder alla dessa “nya” kunskaper och då, då känner jag, hur långt jag har kommit, hur mycket jag har utvecklats som människa.
Saker som förut hade tyngt, oroat och sänkt mig rejält och länge, kan jag nu se på och agera direkt på ett sakligt och konstruktivt sätt för att sedan lämna och gå vidare, lätt i steget.. Blinkar.Detta mina vänner, känns skönt! Jag har kommit så långt så…ja det är skönt!
IMGP3370
Det känns bra i hela mig….
IMGP3432

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar