måndag 20 februari 2012

Jaha, ja!

IMGP3543
Här var det länge sedan det hände något nytt….
Beror väl på att det inte händer så mycket här just nu. Dagarna dom går och går…ibland så snöar det eller så skiner solen..ja i lördags så regnade det faktiskt, så nu är det nästan snöfritt på sina ställen. Ganska isigt också…
Idag skiner solen och det är kallt, i alla fall nu på morgonen, maken har farit till Småland för att hämta husvagnen som nu är färdig lagad och ska rustas inför vårens turer. Jag valde att stanna hemma eftersom kroppen inte vill sitta stilla så långa turer, det blir ont i flera dagar efter en sådan tur och det vill jag inte. Svärfar följde med, blir bra, då får dom lite kvalitets tid Blinkar
Ungarna har sportlov, så det är lugnt här .. ingen som vill åka skridskor eller fara till simhallen eller göra något kul med sin gamla mamma, kan verkligen sakna tiden när de var små och vi gjorde mycket kul när det var lov fast jag har ju minnena kvar och det är jag glad för. Glad att jag jobbade lite och gav mycket tid till att vara med ungarna.
Önskar er alla en fin måndag!
Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar