tisdag 10 juli 2012

Det blir lite tomt!

IMGP5574 (640x425)
Det känns alltid lite tomt när ett projekt är avslutat tycker jag.
Vad ska jag då pyssla med? Samtidigt är det ganska skönt. Jag har inga nya projekt inplanerade men det dyker väl upp något vad det lider, har ingen brådska med något just nu.
Njuter av friden, njuter av att kroppen fungerar och mår bra. Har börjat med en medicin som ska minska östrogenet i kroppen och svälta ut eventuella kvarvarande cancer celler, man vet inte om det finns några som kanske ligger och lurar eller som ännu inte bestämt sig för om de ska bli elaka. Det är så det fungerar, vanliga celler som plötsligt får ett ryck och ombildas till cancerceller, de jag har haft lever på östrogen och genom att på kemisk väg ta bort det så svälter man ut dom. Jag sätts alltså i klimakteriet på kemisk väg. Än så länge mår jag bra av medicinen och har inga större biverkningar, lite illamående på morgonen bara men det har jag haft förr Blinkar lite som när man väntade barn…
Har kommit igång med löpträningen igen och det går otroligt bra, kroppen känns suveränt skön, inga längre sträckor och i min egen takt och det känns bra.
Mina nya rosor som jag satte i våras har nu börjat blomma, är så nöjd med den randiga, har velat ha den länge och nu står den där som en färgklick i rabatten!! Min Rosa Mundi!!
Önskar er en fin dag, Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar