tisdag 24 juli 2012

Tror jag ligger efter…

IMGP5689 (425x640)
Det som skulle bli en serie börjar spårar ur tror jag.. inte så lätt när uppkopplingen inte alltid funkar..
Men jag upplever, varje dag så upplever jag saker med hela mig..
Jag möter en massa människor här och var som jag stannar och pratar med, inte känner vi varandra men vad gör väl det. Att mötas är att uppleva, att ta sig tiden till samtal är att uppleva, att inte alltid ha så bråttom eller vara så, på sin kant, det ger många spännande upplevelser.
Igår kväll åkte vi på den lokala flatcoted retriver klubbens träningstävling, egentligen för att träffa en  person men som det ofta är när man delar ett intresse så träffar man mängder med trevliga människor och visst fick vi vara med och starta Tishen, så himla kul.
Idag har vi haft en lugn dag för oss själva, långfrukost, en biltur med stop för hundträning och möten med trevliga människor långt inne i Kilsbergsskogen, finns folk över allt att möta! Långlunch på restaurang, grillkväll med ett gott vin… Ja livet är gôtt!
Att mötas är att uppleva tillsammans!!!
Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar