lördag 4 augusti 2012

Trött!

IMGP5794 (640x425)
Så är vi hemma igen, kom i torsdagskväll…
Jag är nu bara så trött, så vad jag nu upplever är en “flash back” så här var det då i början, fast då var det när jag varit och handlat eller gjort ett läkar besök. Nu har jag varit ute och farit i nästan två veckor och upplevt hisnande höjder och djupa dalar, många roliga saker… och många läskiga, norges vägar är inte som våra svenska, trafiken är tuff med många bussar och lastbilar, husbilar osv.. på smala slingriga vägar. Det är tur maken tycker sånt är kul för det gjorde inte jag.
Så nu vilar jag ett tag för att samla nya krafter, fler bilder och tankar kring resans upplevelser kommer så småningom!
Önskar er en fin kväll, Helena.

1 kommentar:

  1. Jag gillar inte heller att åka bil när vägarna är såna och trafiken är intensiv. Men jag hade nog stått ut med det oxå om jag hade fått se såna där vyer.
    Attans va fina bilder du tar.
    Ha en skön och vilsam helg nu!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera