söndag 16 september 2012

Skön söndag!

IMGP6194 (640x425)

En skön avslutning på en fin helg.

Fått plockat undan i trädgården, tagit ner tyget från pergolan, ställt undan trädgårdsmöblerna och plockat in blommor. Jag tycker det är lika mysigt att plocka undan i trädgården som det är på våren när man tar fram.

Hela familjen har varit samlad i helgen, dottern hemma på besök sonen hemma, ja alla samlade, lagat och ätit god mat tillsammans, var hos grannen och pallade äpplen till en god paj, våra äpplen är inte mogna än..

Promenader i det vackra vädret med dotter och hundar, ja vilken härlig helg vi haft, i morgon far hon tillbaka till Örebro.

Var på vår lokala loppis igår och köpte mig en så skön fåtölj till mitt nya rum, en matta, ett litet bord som är lagom till kaffe koppen Blinkar och en lampa fick jag köpt, allt för 250kr.. ja en matta men den vet jag inte riktigt om den får komma in, trots tvätt är den lite.. ja vi får se men jag är nöjd!

Önskar er alla en fin kväll, Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar