måndag 9 september 2013

Dags för lite nytt!

Kände att nu är det dags för en ny layout här på bloggen, lite mer höst kanske… men samtidigt så tog det mot när jag började bläddra bland mallarna.
Det är inte riktig höst här hos mig än, visst har vi lite kallare nätter och morgnar men på dagarna, då är det fortfarande varmt och skönt, solen strålar och tempen ligger runt + 20- 25 helt otroligt skönt är det, även vattnet är varmt fortfarande, inte för att jag badar så mycket nu men om man vill så går det utan att förfrysa sig.
Ja så någon riktig höstbloggdesign det blir det inte riktigt än…..
Om jag nu har några läsare där ute som undrar hur det går med att finna ut vem jag är på riktigt så går det framåt i funderandet men det är inte lätt ska ni veta. Många tankar som far omkring, ganska så onödigt kanske många tycker, varför hålla på att fundera över det.. jag är den jag är och så är det med det… kan så vara men jag tycker det är intressant. Det är lite spännande att fundera över hur jag skulle presentera mig för te x en ny arbetsgivare. Jo jag har sagt upp min fasta tjänst och kommer när tiden är inne att börja söka mig ett nytt arbete, vad det blir det är ännu ovisst men en förändring är på gång… Så hur ska jag beskriva mig då, vad är mina styrkor eller för den delen svagheter. Att presentera det utan att “jante” klappar mig på axeln och smilar föraktfullt….
Att föra fram vem jag är i grunden. Att presentera mig som pedagogen är en sak eller hundföraren/tränaren är en sak osv men att presentera mig i grunden det är en annan…
Jag önskar er alla en fin höstdag!
Helena.
ps. Jag har tyvärr pga all skräppost fått införa ordverifireing för att kommentera, jobbigt tycker även jag men just nu nödvändigt….ds..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar