måndag 16 december 2013

Blåst nu igen….

IMGP7241 (640x425)

Vaknar återigen av regn som piskar mot fönstret, blåst som dånar och totalt mörker!

Så trött jag blir på detta blåsande, är det en ny storm på ingång eller..

Mörkt är det också, grå, grå…dimma…regn och lera. Egentligen är det väl ett typiskt väder för Bohuslän den här årstiden men man har blivit lite bortskämd med de senaste årens snö och kyla.

Jaja, det är inget man kan göra något åt, väder kan man inte påverka på något sätt. Får vara glad att jag har ett varmt hus att bo i och kläder efter väder att ta på mig.

Nu är det bara en vecka kvar till jul och på lördag får jag bästa presenten för då kommer äntligen dottern hem, som jag längtar nu!!!

Jag önskar er alla en fin måndag och ta det lugnt med julstressandet, det blir jul hur vi än gör Blinkar

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar