fredag 27 december 2013

Byte av böcker…

God fortsättning till er alla !
Jag hoppas ni haft en lugn och skön julhelg.
Här har vi bara slappat och ätit Blinkar vilat och sett på film. Gått promenader med hundarna och bara tagit tillvara den lediga tiden. Dottern kom hem på julvisit och vi skjutsade henne tillbaka till Örebro igår. Passade på att besöka släkten samtidigt, så roligt att träffas igen. Nu är allt tillbaka till vardagen igen, har jobbat idag, plockat undan lite jul som vi nu rear, hoppas det säljer slut nu innan det är dags för inventering Blinkar
Byte av böcker då??
Jo i kanten av bloggen försöker jag lägga upp de böcker jag just nu läser och lyssnar på men det har släpat efter lite… “ Den magiska gnistan” har jag lagt undan, kom aldrig igenom den hur jag än försökte, så den får ligga till sig lite i hyllan. Johan Theorin har jag lyssnat färdigt och den var bra. I lurarna nu har jag Ninnie Schulmans nya och den är så här långt väldigt bra. På boksidan ska jag nu påbörja en ny Nora Roberts som kom med posten idag tillsammans med Malin Berghagens nya Yoga bok. Finns inget bättre att sjunka ner i soffhörnet med en ny Roberts när stormen viner runt knutarna… för visst har vi storm nu igen, började blåsa upp på eftermiddagen och nu är det full storm och ösregn.. Börjar tröttna på allt blåsande nu!
jul 060 (640x425)
Önskar er alla en fin kväll!
Helena.

2 kommentarer:

  1. Ja den blåsten har du lyckats fånga på bild..o jag som klagar på blåsten här men jag har ju åtminstonne skogen som är lite lä..

    önskar dig ett Gott Nytt År♥
    kram wivi

    SvaraRadera