lördag 1 februari 2014

Kom på något bra!!

004 (640x425)
Istället för nyårslöften som sträcker sig över hela året, så ska jag ha månadslöften. Att under en månad göra något känns för mig i alla fall mer överkomligt än att ha ett helt år.
Ett helt år känns så stort och tung på något sätt, då stoppar det direkt.
Jag hade i början av året en tanke om att jag ska bli mycket bättre på att blogga. Ja inte bättre som i att lära mig mer om det och utveckla den till något annat, utan mer att jag ska göra minst en uppdatering varje dag. Själv tycker jag det är roligt med bloggar där det uppdateras ofta, behöver inte vara stora saker med mycket text utan bara att det hela tiden händer något. Varje gång jag tänker så, kommer automatiskt tanken på min egen blogg som i perioder inte skrivs något i alls, så varför ska jag klaga på att andra inte gör det.
Så februari månads löfte blir att skriva något varje dag, eller i alla fall göra ett inlägg, kan vara bara en bild kanske men något ska det bli!! Hundarnas blogg ska jag också skärpa mig med men den känns svårare för under vinterperioden händer inte så mycket där det är vintervila i träningen nu, bara konditionen som ska hållas uppe.
Nu står det i alla fall nybakat bröd på min bänk och svalnar, riktigt bakväder här idag, grått och ruggigt är det och plusgrader ute. Såg på nätet förut att det varnas för ishalka ikväll pga regn!!
Helena.

1 kommentar: