torsdag 24 april 2014

Stämmer det?

Ja här borde jag ha haft en vacker bild på alla de utslagna björkar som står så vackert men det har jag inte, för jag har inte varit ute och fotat dom.

Har ett tag nu känt mig allmänt risig, utan att vara “sjuk”, skrovlig i halsen, tjockare än vanligt Blinkar i huvudet, influensa känning liksom och värre blir det efter en tur i skogen..

Läste just på en blogg, att pollenhalten nu är den högsta på 35år och att just den personen hade samma symptom som jag har, till saken hör, att jag inte är allergiker, har aldrig haft besvär med pollen tidigare… men kanske kan det vara så att jag reagerar nu på att det är så otroligt mycket, dessutom blåser det ordentligt här på kusten så det kanske virvlar runt… solen skiner och det är fint här men kallt, kanske man ska hoppas på lite regn så allt pollen sjunker ner i marken…

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar