måndag 18 augusti 2014

Det känns i hjärtat!

salen 092 (640x425)

044 (640x425)

Under det senaste året har vi mist båda våra tikar. Ellen i augusti förra året och Noël nu i  juni. Det är tufft, allt blir så annorlunda. De hade funnits hos oss så länge och varit en så stor del av vårt liv.

När jag startade hundarnas blogg, så var de “tresvarta”… Det var liksom dom!

Nu när vi har den lille brune Ville och Tish så handlar den bloggen om dessa två istället och jag kände det var dags att markera det genom att byta headerbild och bilden här i sidan som länkar till den bloggen. Den bilden med de tre har funnits där i alla år, mina fina… att ta bort bilderna, det svider i hjärtat, det är en tid som aldrig kommer åter. Header bilden med de svarta som i full fart rusar över åkern… ja det sved att ta bort den men så är det. Livet går vidare och jag vill inte hänga kvar i det som var. Damerna finns för alltid kvar i inläggen och det är bara att klicka på deras namn så kan man läsa, ja när jag fått sätta etiketter på alla inlägg men snart så….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar