fredag 22 augusti 2014

Om man vill ha många..

003 (425x640)

Ja vill man ha många rabattkoder hos Sportamore, då ska man säga upp deras mailtjänst.

Det är inte lätt att ha köpstop när man överöses med nyhetsmail innehållande rabatt koder. Handlar man på nätet så får man allt som oftast, nyhetsmail från olika firmor. Mail som alltid innehåller någon form av erbjudande.

3 pocket för 99kr hos cdon, höstens springskor från Sportamore, skolstarts erbjudanden från när och fjärran osv..

Oftast klickar jag in mig för att se vad de har, alltid finns det väl något man kan behöva.. Blinkar även om jag inte gör det, behöver något alltså..

Men så igår bestämde jag mig för att alla sådana mail ska avbokas. Om man scrollar sig till botten av mailet finns det pytte små bokstäver gömda, där det står “avboka nyhetsmail” inte alltid lätt att hitta men det går..

Sportamore, där jag brukar köpa springskor, (ja de är billigare där) den firman är otrolig på att sända ut erbjudanden, kommer flera i veckan, så där startade jag. När jag klickade i “avboka” kom det upp en ruta där de bad om ursäkt för att de sänt mail jag inte villa ha? och genast fick jag 100 kr att handla för?? När jag nu idag, öppnade mailen fanns ett nytt mail, där de åter igen bad om ursäkt, nu personligen från Maja och gav mig 200 kr att handla för.. Så vill ni ha 300kr att handla för hos den firman, så avboka deras nyhets mail Blinkar Vad dessa firmor gör för att lura oss att handla saker vi egentligen inte behöver!

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar