söndag 17 augusti 2014

Rensar och går igenom..

tvååker 001 (425x640)
Det är nog bara att inse nu, den härliga sommaren är över, den varma sköna luften har ett bett nu och kvällarna är mörka.
Regnar hos mig idag, inga störtskurar utan mer strilande, blåser gör det också..
Så jag tog mig en stund i klädkammaren. Dags att rensa ut de allra tunnaste sommar kläderna, de korta shortsen, sortera bland linnen och annat.
Dags att se över vilka sommarkläder jag använt i år och de som bara legat åker nu. Kläder som inte använts på ett år får inte stanna hos mig, fel köp, färger jag inte gillar osv.. åker nu till insamlings boxen så någon annan kan få användning av det.
Fortfarande sommar rea i många butiker här, så det blir nog en runda för att fylla på, vita linnen och toppar kan man nu köpa till bra pris, sådant som kan behövas till nästa sommar eller under i höst, baskläder kan man fynda nu..
Önskar er alla en skön söndag!
Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar