söndag 14 september 2014

Höst?

001 (640x425)
Mitten av september och rosorna blommar som bäst, är det inte höst än ? Njae, det känns faktiskt inte så mer som sensommar här hos mig och vore jag inte så förkyld hade det nog blivit bad i havet..
011 (640x425)
Sitter man i solen är det otroligt varmt och skönt men i skuggan känns kylan. Kul att rosorna blommar en andra gång. Då i juli när första blomningen var då torkade de bort, blommade en dag och sedan rasade det blad men regnet och värmen har gett en otrolig andra blomning.
006 (640x425)
Söndag och valdag, ska bli spännande att se hur detta utfaller, en förändring tror jag det kommer att bli och som alltid kan man hoppas det blir till det bättre. Det blir det oftast beroende på vad man vill ska förändras, alltid blir väl några glada, inte alltid jag dock men det blir som det blir och vi får göra det bästa av det..
Vi var och röstade i torsdags så det är redan avklarat. Att rösta är för mig en självklarhet som jag hoppas jag fört vidare till mina barn, det är viktigt att de tidigt lär sig att allt går att förändra om man bara lägger lite kraft på det.
Önskar er alla en fin och solig söndag.
Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar