lördag 13 september 2014

Senast lästa bok..

bridget_jones_mad_about_the_boy-25162820-thm
Är inne i en läsperiod nu igen.
Under sommaren har jag mest lyssnat på ljudböcker, det passar så bra när jag rensar i rabatter och klipper gräs, blir inte så tungt att hålla när jag ligger i hängmattan heller.
Men nu är det böcker igen. Köpstoppet gör att inga nya böcker kommer in men mitt bibliotek har en mängd bra böcker och det är snabbt och enkelt att beställa de som inte finns där. På biblioteket lånar jag även de vecko/månadstidningar jag gillar att läsa, de har de flesta jag vill ha.
Nu senast hittade jag den nya “Bridget Jones” hade läst om den i en tidning och blev lite nyfiken på den men tyvärr som med de två tidigare så blev jag besviken. Kanske tänkte jag att det hade hänt något i utvecklingen, hon skulle vara i 50års åldern i denna bok men det märktes inte.
Gillar man hennes tidigare böcker och sättet de är skrivna på, så gillar man säkert även denna, annars är det inget jag rekommenderar alls, tur jag lånade den och inte köpte…
Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar