lördag 3 januari 2015

God fortsättning till er alla!

009 (425x640)

Nyårsafton är över och den slappa nyårspizza dagen är klar.

Det blev pizza här också men hemma gjorde med julens rester på Blinkar Pizza med julskinka , oxfilé och stiltonost är väldigt gott kan jag säga.

Vintern lyser med sin frånvaro här på västkusten, vi hade några dagar med frost och jag såg några snöflingor som dansade runt men sen kom värmen åter och med den blåsten. Någon värre storm som de varnat för blev det inte.

Jag startar året med en socker och alkoholfri månad som jag brukar, känns att det blivit lite för mycket dåligt ätande under julen, kroppen är svullen och lederna värker lite, så det blir bra mat och många promenader nu ett tag framöver. Ska försöka dra igång med gymträningen igen, lite lätt i alla fall. Har en axel som värker och en vadmuskel som protesterar men lite lätt kan jag nog köra. Känns som jag behöver bygg långsamt nu.

Önskar er alla en god fortsättning på detta nya år!

Helena.

1 kommentar:

  1. Tjingeling! Nu är jag här igen.
    Lycka till med din träning och må så gott.

    Åsa.

    SvaraRadera