onsdag 24 mars 2010

Ålders förändringar..

Jag har drabbats av något som jag tror är ganska så vanligt för kvinnor i min ålder (ca25)....

Inte det gamla vanliga!

  • Var är min midja??
  • Varför finns farmor i min spegel?
  • Var kommer allt överflödigt skinn i mitt ansikte från?
  • Vem har torktumlat mina jeans! Dom är för små...
  • Vilka är dom stora personerna som bor i mina små barns rum??
  • Vem är denna man som sitter i min soffa och envisas med att han ska sova bredvid? Så såg han väl inte ut??? Mindre mage och mer hår hade han väl??

Ja ja ...problemet är, vem gömmer alla mina saker.

  • Bilnycklar.
  • Snusdosor.
  • Telefoner.
  • Alla anteckningar, papper och annat som jag behöver.

Har tokletat en bra stund nu efter anteckningarna som jag skulle skriva rent innan jag ska till jobbet men dom är bara borta. Detta händer mig hela tiden nu och är ganska så irriterande... Värre är att detta skulle vara gjort för länge sen nu...

Bara fortsätta leta och det skulle inte förvåna mig om dom ligger kvar på jobbet!

Ha en bra dag, Helena.

2 kommentarer:

  1. Ja men du....det där är ett fenomen som har drabbat även mig!
    Åsa.

    SvaraRadera
  2. Haha...!!! känner precis som du!!
    ha en bra vecka
    kram wivi

    SvaraRadera