fredag 20 januari 2012

Sol idag!

IMGP3857
Ja egentligen ska man inte ha en sådan “tam” överskrift som , “sol idag”, det har jag läst någonstans. Det var i någon artikel där man skulle lära sig blogga för att få många läsare. Man skulle skriva någonting spännande och lockande… och sedan var det en massa andra mer eller mindre bra tips också men jag orkar inte “skriva för att få fler läsare” ni får ta det som det är eller läsa något annat Blinkar
Jag skriver för att jag gillar att skriva, om allt möjligt… för jag gillar att läsa andras bloggar som handlar om allt möjligt… de bloggar som är populära och skriver för att få läsare brukar jag inte fastna så för det blir lite platt på något sätt.
Så, eftersom solen skiner vackert idag så får det stå så Ler det är en härligt frisk och lite kall dag, som jag tillbringat i sängen med en bra bok och ute i skogen med glada hundar. Tikarna är i löp nu så det blir delade promenader.
Önskar er en fin fredag och en härlig helg!
Helena.

2 kommentarer:

  1. här är det värsta snöstorm i småland....chivas gillar det med plogning och äta snö kall i magen syndrom.....men ljust och fint blir det om de nu får stanna.....löpning på g inga planer på valpisar nu då...

    va rädd om dig!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Vi hade allt snöstorm igår!
    Blev ingen parning på Noël, hon har tyvärr c-höfter :( och Ellen är pensionerad...
    Ha det bra, Helena.

    SvaraRadera