måndag 27 februari 2012

Kalas!

IMGP4410 (640x416)
Min fina farmor har fyllt 90 år, så i lördags for vi till Örebro på kalas. Det var så roligt att träffa alla igen, vissa har jag inte sett på tio år, nästan alla i min släkt var med.
Vi stannade inte över natten utan for hem direkt, så ca 60 mil och ett kalas i kroppen då är jag trött men vi tog oss iväg och tränade hundarna i går i det fina vädret. Blev en bra och trevlig träning.
Det känns idag kan jag lova, tröttare än tröttast är jag men det var det värt en helt härlig helg har jag haft. Och idag är ungarna i skolan igen, första dagen i den helt nybyggda gymnasieskolan i Lysekil!! Maken är på jobbet och jag har en hel dag att bara vila!
Ha det skönt!
Helena.

1 kommentar:

  1. Men hallå!!! Är det där Din farmor som är på bilden? Hur kan det vara möjligt att hon är 90 år? Jag skulle gissa på 75 ca. Va fin hon är!
    Ha en skön ledig dag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera