måndag 28 maj 2012

Boktips.. igen ;)

born_to_run_jakten_pa_lopningens_sjal-mcdougall_christopher-17763237-frnt

Gillar man att springa, eller att läsa om människors olika utmaningar i livet, då är denna bok super bra!

Den handlar om löpning men om löpningens själ kan man säga om varför man springer och kanske vad som driver vissa människor till att springa långt och länge. Den handlar om själva löpningen, inte om utrustning, utan mer om att inte ha utrustning…

Den gav mig massor av motivation till att fortsätta springa som jag gör, alltså när jag vill, hur jag vill, att inte fokusera på tid eller sträcka utan på känslan i kroppen, den härliga känslan som föds inom mig när allt stämmer…

Önskar er en fortsatt fin kväll, här börjar det mulna på nu och det blåser rejält

Helena...

1 kommentar:

  1. Ha en bra dag du oxå! Sjutton vad det är ruggigt ute fast solen skiner.
    Kram till Dig!
    Åsa.

    SvaraRadera