onsdag 26 mars 2014

Rensa lite…

Ledig idag och hade nog tänkt mig att sitta i solen med en bra bok, kanske springa en lång och sakta runda i skogen, träna hundarna, använda kameran som nu är hemma från lagningen….
Men det blir inget med det, här har vi full storm sedan igår kväll, det har blåst något otroligt i natt, ett dött träd låg precis framför bilen när jag skulle köra ungarna till bussen, på väg hem såg jag en stor björk som fallit över en av sommarstugorna nere i backen, grannens garagevägg har släppt och står och slår i vinden. Nej det är ingen dag för ute aktiviteter, regnar gör det nu också..
Så nu ska jag ta tag i att rensa lite i skåp och lådor, gå igenom och sortera ut efter vintern, vad behöver jag, vad kan läggas undan eller skänkas bort? Kanske blir det bättre väder framåt eftermiddagen ..
Helena.

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde store planer i sola i dag jeg også!!! Men den dukket ikke opp på daten vår gitt...

    SvaraRadera
  2. Jösses vilket väder ni haft då!!! Bäst att hålla sig inomhus då. Här rensas också, om en månad går flyttlasset :-)

    Kram

    SvaraRadera