söndag 14 juni 2015

Och helgen den bara springer iväg!

047 (425x640)

I går så var det min födelsedag och då min syster med make var i Strömstad med sin husbil åkte vi dit. Jag brukar inte fira mig något speciellt men detta blev en fin dag. Lite småmulet och kallt var det men vi åt en god lunch ute på Rökeriet, sen gick syrran och jag på sta´n och tittade i affärer och då menar jag bara tittade. Hade bestämt mig för att köpa mig något vackert och onyttigt som bara jag ville ha när det nu var min dag men hittade jag något? Nej, eller jo det gjorde jag , ett par ursnygga Salomon skor men det föll på priset och att jag faktiskt inte behöver fler par skor… Och jo jag såg en så fin tavla på ett galleri, den kostade ungefär lika mycket som skorna och då blev jag velig…. så jag köpte inget alls.. inte ångrar jag mig heller så det var ett bra beslut. Vi åt mjukglass på en bänk vid havet, kommenterade folk som gick förbi, så där som man bara kan göra med någon man känner otroligt väl(utan att skämmas då för hur taskig man är) sen åt vi tårta vid deras husbil och såg prinsen säga JA till sin prinsessa innan vi for hem.

idag har vi firat en 4a åring, så fort tiden går, redan stora damen…

Och i morgon är det måndag igen, tiden bara springer iväg!

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar