söndag 16 augusti 2015

Dags igen…

semester 15 002 (425x640)

Dags att starta upp bloggen igen efter sommarens stiltje. Här har varit ganska tyst denna sommar. Inga upplevelser eller utmaningar har jag haft. Nej faktiskt har jag bara vilat denna sommar, tagit dagen som den kommit och haft det skönt. 5veckor var jag ledig, de veckor som förskolan där jag har praktik hade stängt, kan väl inte kalla det för semester utan mer uppehåll i praktiken.

Förra veckan drog vi igång igen och jag arbetar numera fem dagar i veckan / 25 timmar blev det förra veckan och visst var jag trött men inte så farligt, fick vila mer när jag kom hem bara. Nästa vecka ska jag testa att arbeta heltidsdagar, inte varje dag men några dagar i veckan i alla fall.

Känns bra att vara igång igen.

Helena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar