fredag 19 augusti 2016

Jobbveckan from hell.....

Här borde det vara en bild av mig, trött och vild i blicken med håret på ända och allt annat som är.. Meen jag orkar inte eller vill inte....

Att jobba heltid är ... ja vad ska man säga? Arbetet tar alldeles för mycket tid från sån´t jag också vill göra. Alltså, jag gillar mitt jobb, gillar det verkligen men... det finns massor av andra saker jag också gillar men som jag absolut inte ens orkar tänka tanken på att göra före eller efter en arbetsdag.

Jo men jag vänjer mig väl, det tar ett tag bara så är jag inne i det.... kanske ;) Nu är det i alla fall fredag och vi packar husvagnen, hundutställning i Uddevalla i morgon och sen tar vi en natt i Dalsland, allt för att slippa se dammsugaren som är sorgligt omotionerad och tvättmaskinen som torkat ihop.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar