onsdag 3 juli 2019

Sommar är = loppis om man får tro...

Loppis är sommarnöje för många. Ja i alla fall om man får tro många olika Bloggare. Det är loppisturer med kompisar, loppis inköp som visas osv.. och visst är det många loppisar just om sommaren men...

Jo visst är det kul, det är kul att vända och vrida på saker, hitta fina "fynd" osv...men... Nej jag har slutat åka runt på loppisar. 

Jag har det mesta jag behöver och mycket mer. 

Visst stannar jag till om det finns en loppis där vi är, kanske stannar jag , lika ofta går jag faktiskt förbi. Men stannar jag så är det böcker jag köper, böcker är nämligen oftast väldigt billigt på loppis och det kan vara nästan nya super fina böcker för kanske en 5a. Nej jag kommer inte att fylla min sommar med loppisbesök. Jag kommer att fortsätta rensningen här hemma. Fortsätta tills dess jag bara har saker jag gillar och behöver och dessemellan vilar jag i hängmattan med en loppisbok. Ja jobbar gör jag också, jobbar fram till början av augusti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar