onsdag 1 februari 2023

Vi klarade det...

 


1a februari idag och vi klarade det, vi har tagit oss igenom januari och nu går vi mot våren! Äntligen känns det som att ljuset är på väg tillbaka. Kan bero på att vi har haft soldagar här på västkusten. Äntligen efter en rejält solfattig månad kom i slutet av förra veckan solen tillbaka och vilken skillnad det gör. Jag blir piggare, allt känns lättare... Visst är även februari en vinter månad och så även mars men vi går mot ljuset och solen värmer faktiskt så det är helt ok. 

Onsdag och ledig, vaknade med en förkylning i hela huvudet/kroppen vilket egentligen inte är så konstigt. Jobbat hårt och tagit ut all energi ett tag nu, var helt tom och super trött igår när jag kom hem. Kroppen värker i varje del och ja energin är låg. Att då som jag vara omgiven av virus tja då fastnar dom. Är jag pigg och utvilad då kan kroppen bearbeta så de inte fastnar men är jag uttröttad då är det kört. 
Men vi klarade den första delen på jobbet, är nästan klara och nu börjar den roliga biten, att planera det vidare arbetet, ska bli så kul. Men först ska jag vila ut denna förkylning, pyssla om mig själv och vila sen ska jag ta tag i resten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar