måndag 10 maj 2021

Jag är så innerligt trött ...

 

Jag som den egentligen ganska introverta natur människa jag är trodde väl aldrig jag skulle säga detta men... JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ NATUREN nu.

Satt igår och funderade över vart vi vill fara nu när det blir långledigt. Samtidigt scrollar jag nyhetsflödet och får upp "Hur är spridningen i Sverige, län för län.. Ja men där dog reslusten direkt. Spridningen är fortfarande stor i hela Sverige och rekommendationen är att stanna hemma, umgås med din egen krets, träffas i små grupper utomhus och om alla hjälps åt att följa detta så kan vi minska spridningen. Jo men vi kan åka uppåt Dalslands gränsen kanske sa maken Bullarns camping där är fint och det är det men vad finns att gör där i 4  dagar, gränsen till Norge är stängd, Strömstad finns nära men man ska inte mingla runt... annars finns där en himla massa med natur, vi kan vandra... men som sagt jag är så otroligt trött på att vandra i naturen nu, dosen är fylld.

Jag vill strosa på en gata, sitta på en uteservering med ett glas rosé titta på folk....

Jag vill träffa familj och vänner.....

Och om vi håller i lite till, några månader bara så kan vi det, så vi stannar hemma nu och jag hoppas innerligt tt alla andra gör det också!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar