måndag 16 april 2012

Det rycker å drar!!!

2011_0601fjalla0060
Hela helgen har jag gått där och saknat den! Min kamera…å som det rycker i fingrarna när ljuset blir så där bra, med åskmoln på ena sidan och solen som strålar från den andra, vattendropparna efter störtskuren som skimrar i solen.. Jo vi hade ett väldigt omväxlande väder där vi var i helgen, alla väder på en gång och hagelskurar som trummade mot husvagnstaket på natten…
Ni kan gissa min stora ilska när jag i morse ringde min fotohandlare och frågade när kommer min kamera Ledsen och dom svarar…. den ligger här!!! Men va f-n, den måste ha kommit i förra veckan och de har missat eller glömt ringa mig..grrr och morr.. och nu har jag ingen möjlighet att ta mig in till stan för att hämta den! Stor suck!!
Jo det var ju hundutställning i helgen och jag var risig i kroppen redan innan så, jag tog det för mig stora och svåra beslutet att inte ställa hund. Nej, jag överlät det på maken, gick bara in en liten sväng på lördags em för att titta och det räckte, trångt var ordet, mängder med människor och hundar på en väldigt liten yta, jag blev helt yr på den korta stunden.
Så jag tillbringade tiden med att först, tycka väldigt synd om mig själv, för att sedan få urdåligt samvete för att maken fick dra hela lasset med båda hundarna, vilket snabbt botades när han glad i hågen kom och tyckte det var jätte kul… hmmm ännu mer synd om mig då Blinkar
Tog några korta promenader med goda vänner som var där, läste och bara vilade. Det var en enorm skillnad på hur jag mådde igår när vi åkte hem, pigg och helt värkfri. Och faktiskt väldigt stolt över att ha gjort ett medvetet val för min hälsas skull. Hade detta varit för ett år sedan så hade jag valt och gjorde ,faktiskt, tvärt emot då tvingade jag mig för jag skulle minsann visa… och rasade totalt. Nu mår jag bra och är stolt. Det känns skönt att våga välja mig själv och min hälsa, visst gillar jag hundaktiviteter men just nu så orkar inte kroppen. Om något år är jag tillbaka om jag vill….det får tiden utvisa. Hur det gick på utställningen kan man läsa på hundarnas blogg, flattar med fart!
Idag har jag skrivit och sänt in dokumentationen för healig kursen jag tagit, Meridian flush heter den, en kraft full metod som rensar på djupet och helar energi systemet. Godkänd blev jag!! Så nu är det bara för er att boka en behandling om ni vill den fungerar alldeles utmärkt som healing på distans.
Önskar er en fin kväll, Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar