fredag 2 maj 2014

Ont i ryggen…

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Även om hundarna har en egen blogg, så får här slinka in en hund bild då och då, de är ju så söta de små. Det finns två han valpar till salu hos vår uppfödare Lars om någon skulle vara intresserad.De är leverans klara i nästa vecka!
Ont i ryggen ja, det har jag nu. Inte akut ont utan mer lite obehagligt jobbigt ont som kniper till då och då. Tröttsamt tråkigt är det, blir till att göra mina McKenzie övningar igen, det brukar hjälpa.
Jag mår ju så himla bra nu och då vill jag göra allt och helst samtidigt Blinkar Så jag grejade hemma en dag och sedan jobbade jag på em och så sprang jag en sväng på kvällen…. lär jag mig aldrig? Nej antagligen inte..
April är slut och med det månadslöftet, har jag lagt in någon extra aktivitet varje dag? Nej det har jag inte, när arbetsträningen på förskolan gick så snett blev jag för utmattad och sedan rann det ut i… och så var det med det. Jag avslutar detta projekt nu då det inte känns kul längre… Även om jag nu har som målsättning att styrke träna regelbundet hos sjukgymnasten för att undvika ryggont och annat tjafs, hon har haft semesterstängt ett tag nu men på måndag ska jag boka in nya träningstider, så blir detta inget månadslöfte.
Solen skiner och det blåser isbitar här hos mig, attans så snabbt man vande sig vid sommar värmen, nu när tempen är mer normal så fryser man.. aldrig är människan nöjd Blinkar
Ha en fin fredag!
Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar