onsdag 17 juni 2015

Dags att vispa runt lite..

020 (640x425)

I brist på annat så får det bli en hundtränings bild här idag. Vi hade en strålande fin sommar dag igår (mulet, kallt och blåsigt idag ) och en härligt vacker kväll som spenderades med glada vänner och hundträning. Ingen av mina hundar på bilden utan en låne hund Svea som förhoppningsvis ska bli mor till min nästa stjärna, hon parades med min Tish i våras men tyvärr så blev det inga valpar. Men vi ska göra om parningen vid nästa löp i höst..

Onsdag idag och egentligen min lediga dag men jag ska vikariera i efter middag så ledig är jag inte. Regnar gör det nu, så trist….

Jag har tänkt åka till gymmet nu på förmiddagen, passa på att träna när jag börjar sent, så tänkte jag igår men just nu är lusten obefintlig… Men har jag sagt det så, ska det göras, jag får väl åka upp och vispa runt lite i alla fall. Behöver träna för att må bra och mår bra av att träna så latmasken får smällas till lite så den håller sig på plats.

Hoppas ni får en fin dag!

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar