måndag 27 juli 2015

Jag har!

Jag har idag badat i Vänern. Eller,  nej, jag har doppat mig det har jag! Lite skillnad är det. Stod där en bra stund med vatten upp till låren,  funderade allvarligt på vad jag sysslade med. Regnet strilade och vattnet var verkligen iskallt.  Men så tänkte jag att har jag kommit i så här långt kan jag loka gärna böja på knäna,  så det gjorde jag ;)
Varför gjorde jag det då kan man undra, jo jag hade varit ute och sprungit en runda och då känns det som bra att avsluta med ett dopp om det finns vatten i närheten!
Semester nu och vi är på väg till Örebro för att krama lite på stora ungen. Stannade för natten på Läcköslotts camping,  tänkte se årets utställning i morgon!
Mer om den kommer kanske i morgon. Nu smattrar  regnet mot husvagnstaket och rödvinet smakar gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar