tisdag 29 december 2015

Japp.. så blir det!

Funderat lite på det här med Nyårslöften...

Det får bli samma upplägg som förra året, då använde jag mig av månadslöften vilket fungerade bra. Ett år utan eller kanske med vissa saker, det blir som för länge för att passa mig, jag tröttnar eller glömmer bort det...

Så jag kommer att starta 2016 med en Face-book fri månad. Alltså en månad då jag är helt utloggad både på datorn och telefonen. Varför detta då kan man undra, jo jag kommer på mig själv med att slötitta hela tiden. Åker jag bil, alltså inte kör, utan åker med så tittar jag ofta ,ofta, helt i onödan, inget nytt har hänt.... Här hemma står datorn på för det mesta och sätter jag mig en stund så går jag in på fb. Ibland blir jag glad av det för att något trevligt har hänt men oftast blir jag faktiskt irriterad eller rent av arg, vissa saker mal runt länge och tar energi. Så nu får det vara slut med detta, i alla fall under januari månad!

Hur gör ni? Är det nyårslöften som gäller, eller struntar ni i det helt??

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar