onsdag 9 mars 2016

Nej men nu får det vara nog!

Jo men nu är jag så innerligt trött på vinter, snö, slask, blask, frost, lera och allt annat skit. Nu vill jag ha vår. I alla fall snöfritt och kanske lite sol, det är väl inte för mycket begärt med lite sol, ja men har vi inte haft snö förut i vinter så behöver vi väl inte ha det nu? Är det för mycket begärt? Bara som undrar..

Är trött på att vara trött, grinig, håglös, oinspirerad och att ha värk. Detta väder ger mig värk i hela kroppen, gör alla leder gnissliga, kroppen svullen och stel. Om man nu kan vara svullen och stel samtidigt, låter som inte rätt. Är man svullen då borde man vara dallrig kanske ;) tokigt det lät men jag känner mig svullen men är stel....

Vitsippor och blåsippor, vill ha grönt istället för grått och brunt, denna tiden på året är den värsta för mig. Känns som allt tar emot och tiden blir en ända stor väntan på våren... Och snart kommer den, det vet jag men jag vill att den kommer NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar