onsdag 24 augusti 2016

Vad vill jag göra i höst!

Sitter här i tidiga morgontimman, eller inte så tidigt nu men jag har varit uppe ett tag.

Funderar lite över vad jag vill göra i höst mer än att jobba. Vad vill jag göra på min lediga tid?

Gick tillbaka till min sommar lista som inte var någon lista, utan mer saker jag  ville uppleva. Det jag då skrev är saker jag gjort, badat, varit i Dalsland, druckit vin i sommarkvällen, legat i hängmattan osv men nu är det sensommar och snart höst.

Det första som kommer till mig är att vara ute, vandra i naturen, se höstens färger komma. Jag har ingen större längtan efter stora upplevelser utan mer det lilla. Hade varit fint med en långhelg i fjällen, dags vandring och sedan bastu, en god middag och sova länge ;) 

Vila och långsamhet är höstens ord känns det som, att äntligen lära mig leva livet i långsamhet här och nu, det är vad som finns på höstens "Bucketlist"!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar