tisdag 29 januari 2019

Helt ok vinter nu!







Efter några dagar med busväder, snöstorm och ishalka har vi nu en helt underbar vinterdag. Minus 10, strålande sol och helt vindstilla. Ja är vintern så här kan den gärna få vara ett tag till tycker jag.

 Är nu för första gången hemma med mitt onda knä, kände igår morse att det inte var någon ide att åka till jobbet. Jag gör ingen nytta alls där när det är så här. Kan inte böja mig, kan inte lägga vikt eller kraft på vänsterbenet utan att det viker sig och gör ont. Har en tid hos vårdcentralen imorgon  och hoppas på att få någon hjälp av någon sort. 

Träningen hos sjukgymnasten ger enbart kortare lindring och visst hjälper Naproxen men jag vill inte ha det så här jämt, eller i alla fall veta vad som orsakar detta. 

Saknar att kunna röra mig som jag vill. 

Men idag njuter jag av solen och ljuset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar