tisdag 26 november 2019

Var är solen och ljuset???

Alltså jag är så in i ..... trött på detta jla mörker och olika nyanser av grå!!!! Nej jag är väl inte ensam om det men hur länge ska det pågå?? Till April eller? Då vet jag inte vad jag gör.. Virus i kroppen igen och mår skit rent ut sagt, på jobbet har vi vikarie stop och en kollega på semester.. inte direkt läge att ringa och sjukskriva sig. Längtar efter att få krypa tillbaka under täcket och se på sliskiga amerikanska julfilmer och sen bara dö en smula... Men det gör jag inte, nej då, jag petar i mig en alvedon och toppar med en ipren sen åker jag till jobbet. Får bomba med lite solbilder sen sommaren och drömma mig tillbaka till värmen och ljuset, det kommer en ny vår, det gör det nämligen alltid...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar