onsdag 8 januari 2020

Struktur och planering.

Bilden har inget med texten att göra, tyckte bara den var vacker...

Struktur och planering ja, det får bli januaris ledord. Ganska så tråkiga ord kan man tycka men det är just vad jag behöver i mitt liv just nu.
Sedan jag började komma tillbaka efter utbrändheten har jag mest jobbat på känsla.
Det ska kännas bra och vara kul att arbeta.
 Det ska fungera att styrketräna och konditionsträna, kroppen ska orka och hålla.
Ja det mesta i mitt liv har varit lite hur som... ingen riktig struktur eller ordning. Och det är väl bra kan man tänka men nu känner jag att det är dags för ordning och reda. Att ha en ordentlig grundplanering både för arbetet och te x fysträning.
Hur vill jag ha det?
Vad vill jag åstadkomma?
Vad vill jag fokusera på och hur ska jag genomföra det?
 Japp!

 Det är dags för planering för att få till en grundstruktur som fungerar, känns bra och är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar