tisdag 1 november 2022

Tillåtet.

 


Ja så var det då 1 november och det är officiellt tillåtet att börja tänka på julen. Finns det något annat sätt att komma igenom november? Nej inte för mig i alla fall. Att börja tänka på jul, se julfilm, kanske baka något gott med saffran i, fundera på hur vi ska fira i år, är lite sugen på att åka till Frankrike och fira med dottern men allt på jobbet nu gör att jag inte får sammanhängande lång ledigt så det går inte. Kanske kommer de hit vi får se. Första julen utan min mamma och svärfar, känns konstigt men det är som det är.

Hemma idag och vilar den onda axeln, fick en kortisonspruta igår och idag värker den mer än vanligt så det går inte att jobba. Jo men då startar julfilms tittandet. Startar med julförberedelser på olika Engelska slott, så vackert och ger inspiration i det november gråa som vi har här. Ja så gör jag, tar mig igenom november genom att starta julen ;)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar