onsdag 28 april 2010

Hemma igen.

Ja så var det nu färdigt och jag är hemma igen. Kom hem sent igår kväll.
Skulle egentligen varit kvar eftersom jag mådde så illa och kräktes hela tiden men jag skrev ut mig, kan lika gärna kräkas hemma...
Operationen verkar ha gått bra, jag har inte träffat läkaren än..lite väl rörigt på Sahlgrenska nu. Ingen vet vad den andra gör? Inget läkarintyg och ingen som riktigt vet något.
Tur att det inte var första operationen där, för då hade jag nog varit lite orolig nu ;) jag får väl ringa och höra med dom senare.

Nu ska jag vila en stund, har inte så farligt ont men är trött och stel, illamåendet sitter kvar när jag rör mig för mycket så nu ska jag vila och njuta :)

Ha det ,Helena.

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det gick bra! Krya på dig nu. Kram.

    SvaraRadera
  2. Snart är du helt på G, skönt för dig att nu är den gjord. MEN ta det nu lugnt(om du kan) kram ante

    SvaraRadera