tisdag 27 april 2010

Nu är det dags!

Ja klockan är nu 03.54 och jag dricker en sista kopp, eller kanske dagens första kopp kaffe! Man fick göra det senast 4 tim innan operation, kaffe utan mjölk eller annan dryck, så jag tog ett glas proviva också!

Det är mörkt ute och magen känns ganska så pirrig. Hoppas, hoppas att allt går som det ska. Att doktorn är frisk..;) Att alla grejor är på plats osv..

Jag har första operations tiden, ska vara i Göteborg kl 07.00, värsta trafik propp tiden men svärfar kör mig och han är lugnet själv och van förare. Micke jobbar i Borås så han kommer och hämtar mig när jag är klar framåt kvällen.

Snart dags att gå in i sista bakterie duschen, ska bli skönt att kunna smörja kroppen i morgon, det är lite stelt nu..köpte en ny hudkräm igår för extra torr hud. Jag har packat ett ombyte och lite grejor att ha med. Vis av hur det blev förra gången då jag blev lite dålig och inte fick åka hem på kvällen.. skönt att ha en tandborste och lite rena kläder.

Ha det bra alla, så hörs vi när det är klart, Helena.

2 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Hoppas du mår bra efter operationen.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att du ska få må bra efter så att du får komma hem alla hälsar vi tänker på dej kramar

    SvaraRadera