fredag 14 mars 2014

Blev en bra dag!

005 (640x425)
Trots morgonens hemska sega trötthet så blev det en fin dag och nu är jag så pigg igen!
En tur i joggingspåret blev det med solen lysandes i ansiktet så skönt så. En promenad med hundarna som inte gillar att springa med mig utan helst lösa men det får de inte nu. Noël löper och djuren i skogen får små bebisar nu så de får gå i koppel..
Fick äntligen tummen ur och ringde ang ny arbetsträning, min handläggare vill att jag provjobbar på förskola… känns väl så där, samtidigt som jag vet att jag behöver göra det. Lite som att sätta sig i sadeln när man ramlat av hästen… man måste ta en repa till för att se hur det fungerar.
Nu har ruskvädret kommit till oss, tur jag var ledig på fm när solen sken, för nu stormar det och ösregnar, iskallt regn är det. Ska bli skönt med fredags mys i soffan, maken är och köper kinamat, ingen som ville laga mat nu i kväll.
Önskar er alla en fin fredag kväll…
Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar