söndag 6 september 2015

Aj, oj, ont…

semester 15 003 (425x640)

Känner mig lite så här idag, munnen öppen och tungan ute Blinkar ja inte riktigt så lång tunga men…

Blev som lite förkyld i förra veckan, muskelvärk, feber och allmänt risig, ont i örat och i käken. Det blev som alltid med förkylningar bättre i slutet av veckan men värken i örat och käken ville inte ge sig, inte ens med dunder smärtstillande, så igår fick jag ta mig till doktorn. Inte en av mina favorit grejor men vad göra, så otroligt ont kunde jag inte fortsätta att ha.

Väl där konstaterades att jag har inflammation i spottkörtlarna, därav den hemska smärtan.Detta har jag aldrig förut haft men en av hundarna hade det för några år sedan Blinkar.. Har nu fått penicillin och hoppas det ska ge med sig, ont har jag fortfarande och nu mer i käken och en tand, så kanske jag får ringa tandläkaren i morgon för en extra koll….

Hemskt så jobbigt detta blev!

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar