torsdag 11 februari 2016

Manglad? Överkörd? eller bara helt Bombad?

Somnade om när maken gick upp och vaknade av min egen väckarklocka, vet inte när detta senast hände.

 Jag vaknar alltid när maken går upp, somnar aldrig om, hör alltid sonens väckarklocka och jagar honom ur sängen när den ringt tillräckligt men inte idag. När jag väl vaknade kände jag mig helt bombad.

 Kaffe funkade inte, en dusch funkade inte heller så eftersom jag inte är bokad för jobb idag utan enbart hade praktik dag så bestämde jag mig för en lugn förmiddag hemma och istället jobba eftermiddag. Förklaringen till mitt konstiga mående fick jag när maken ringde. 


Vad har du sysslat med i natt? Du har pratat och viftat, drömt och domderat... Inget han gjort hade fått mig att sluta.


Jag har alltså drömt i natt och det med råge. själv minns jag ingenting av det men kroppen och huvudet är helt slut, ja så kan det vara ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar