onsdag 13 juli 2016

Jobb, jobb och jobb...

Japp, nu har jag börjat jobba igen, tre veckor av sommarjobb på den förskola som är sommar öppen här. Kul, kul och jätte kul men jag hinner inget annat.. Maken är hemma och har semester med Milla valpen, som växer något otroligt. Väger redan 10 kg och är en riktigt pest i mellan åt ;) I helgen var stora dottern hemma, första gången sedan förra sommaren, så kul att se henne,. Jo vi har varit uppe i Örebro hos henne flera gånger men hon har inte varit hemma hos oss.... En helg fick vi, en helg med 5års kalas för barnbarnet, även hon växer som ogräs. Bästa känslan tycker jag, att ha båda barnen hemma i "sina" sängar, då mår mammahjärtat bra :)

Men som sagt nu jobbar jag mesta tiden, jobbar och tränar, mig själv och hundarna, sover och äter...

Hoppas ni har en fin sommar, här är kallt, mulet och regnigt..

Helena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar