onsdag 16 maj 2018

Vila!

Ja det är viktigt att vila lite mellan varven..
Onsdag och jag har ledig dag.
Startade med hundpromenad i morse och sen var tanken att åka till gymmet men det tog emot att sätta sig i bilen, det tog emot att ens tänka på gymmet.  När vädret är varmt och vackert vill jag inte träna inne. Men träna skulle jag, en vecka sedan jag senast var på gymmet så dit skulle jag.  Ibland måste man bara vara disciplinerad om man ska få resultat så är det bara.. Suck!
Det fick bli springskor till sporthallen. Vi har en slinga här bredvid som tar mig dit så... Jag sprang dit, tränade och sen sprang jag hem.
Sen vilade jag med en ljudbok i örat i min hängmatta!
En sväng in till stan för att byta en bok, det är nämligen "Byt en bok"  dagen idag. Bytte 3 av mina mot 1 för det fanns ingen jag ville ha,  tog en bara för att.
Lånade dock 3 andra så nu vilar jag igen med en bok ute i den sköna kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar